

Náš tím kreatívcov sa precízne postará o to, aby bol dizajn manuál vašej značky prepracovaný do najmenšieho detailu farby, tvaru, fontu či línie.
Osobné údaje neukladáme, budú použité len na kontaktovanie.
Vedeli ste, že ľudia spracúvajú obrázky rýchlejšie ako text? Vo svete, v ktorom sú zákazníci bombardovaní marketingovými správami, je originalita potrebná! Účelom dizajn manuálu je zadefinovať elementárne grafické prvky vášho vizuálneho štýlu, ktorý by najlepšie reprezentoval podstatu vašej značky. Čo tento manuál zahŕňa?
Súčasťou tohto logotypu sú príznačné korporátne farby a farebnosť schopné komunikovať emócie vášmu publiku. Pri tvorbe loga nesmieme zabúdať ani na ochrannú zónu, teda minimálnu vzdialenosť od značky, kde sa nesmie nachádzať žiaden text a zakázané použitia či korporátne fonty.
z oblasti grafického dizajnu