Marketingová

stratégia

Marketingová

stratégia

02 – 01

Riadime sa pravidlom, že dobrá marketingová stratégia je základom úspechu ďalších kampaní a rozvoja vašej značky. Preto v spolupráci s vašimi odborníkmi vytvoríme dátami podloženú analýzu súčasnej situácie, ktorá povedie k novej komunikačnej stratégii a kompletnému mediaplánu. Všetko taktiež kompletne zrealizujeme. Na dosahovaní týchto cieľov bude pracovať inhouse tím copywriterov, ideamakerov grafikov a marketingových špecialistov.

Ponúkame vám komplexné marketingové služby, ktoré budeme pravidelne reportovať. Pripravíme vám “balíček” presne podľa vašich potrieb, pozostávajúci z výberu marketingových služieb a ich hodinovej náročnosti. Pre klientov taktiež nakupujeme priestor, či už vo forme kreditov v PPC kampaniach alebo mediálny podľa individuálnych potrieb.

Zaujímavé štatistiky
o marketingovej

stratégii

02 – 02

76 percent návrhov popredných značiek používa vo svojich logách iba jeden alebo dva farebné tóny.

Digitálne reklamy môžu zvýšiť povedomie o značke o 80 percent.

Čo je marketingová

stratégia

02 – 03

Riadime sa pravidlom, že dobrá marketingová stratégia je základom úspechu ďalších kampaní a rozvoja vašej značky. Preto v spolupráci s vašimi odborníkmi vytvoríme dátami podloženú analýzu súčasnej situácie, ktorá povedie k novej komunikačnej stratégii a kompletnému mediaplánu.

Všetko taktiež kompletne zrealizujeme. Na dosahovaní týchto cieľov bude pracovať inhouse tím copywriterov, ideamakerov, grafikov a marketingových špecialistov. Ponúkame vám komplexné marketingové služby, ktoré budeme pravidelne reportovať.

Pripravíme vám “balíček” presne podľa vašich potrieb, pozostávajúci z výberu marketingových služieb a ich hodinovej náročnosti. Pre klientov taktiež nakupujeme priestor, či už vo forme kreditov v PPC kampaniach alebo mediálny podľa individuálnych potrieb.

Najčastejšie otázky
o marketingovej

stratégii

02 – 04

Merať úspech je rovnako dôležité ako jeho plánovanie a realizácia. Preto by mal každý zvoliť konkrétne KPIs (Key Performance Indicators), ktoré vám pomôžu sledovať, či sa vašej stratégii darí a prípadne ju aj upraviť.

Výber kanálov a nástrojov závisí od cieľovej skupiny, typu produktu/služby a, samozrejme, aj od rozpočtu. Využiť môžete od sociálnych médií, email marketingu, PPC reklamy, SEO, až po eventy a PR. Dôležité je zvoliť tie, ktoré vám pomôžu efektívne osloviť vašu cieľovú skupinu a dosiahnuť vaše ciele.

Toto je kľúčová otázka pre každú marketingovú stratégiu, pretože ak neviete, koho chcete oslovovať, ťažko môžete mať úspech. Je dôležité poznať vekové, demografické, psychografické a behaviorálne charakteristiky svojej cieľovej skupiny, aby ste si mohli prispôsobiť svoju marketingovú stratégiu.

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.