Návyky zlepšovania obsahu

Obsah

[vc_row type=“in_container“ full_screen_row_position=“middle“ scene_position=“center“ text_color=“dark“ text_align=“left“ overlay_strength=“0.3″ shape_divider_position=“bottom“][vc_column column_padding=“no-extra-padding“ column_padding_position=“all“ background_color_opacity=“1″ background_hover_color_opacity=“1″ column_shadow=“none“ column_border_radius=“none“ width=“1/1″ tablet_text_alignment=“default“ phone_text_alignment=“default“ column_border_width=“none“ column_border_style=“solid“][vc_column_text]

Ako už väčšina z nás vie a niektorí možno ešte nie, marketing je súhra detailov. Pri zdokonalení nadpisu možno očakávať až o 50 kliknutí viac. Pridaním vizuálneho príspevku sa návštevnosť a sledovanosť pripočítava v desiatkach.

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

Vítanou zmenou je aj pridanie tlačidla na vstupnej strane, kedy sa konverzia zvyšuje o 5. Všetky tieto zmeny však nemôžu prísť nárazovo. Pre zlepšenie svojho marketingu nie je potrebné napísať novú časť Harryho Pottera v pondelok a v utorok dokončiť Twilight. Cela fáza zdokonaľovania vášho marketingu nemôže spočívať na jednorazových gigantoch. V nasledujúcom článku si povieme niekoľko menších a jednoduchých zvykov, ktoré skvalitnia váš obsah.

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

1. Čítaj aspoň 1 marketingový článok denne

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

Aspoň časť z nich určite obsahuje veľa kvalitných informácií marketingového charakteru, ktoré môžu poskytnúť informácie k či už zlepšeniu rozhľadu marketéra, ale aj priamemu zlepšeniu samotného marketingového obsahu.

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

2. Sleduj svoje publikum

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

Je dôležité poznať svoju cieľovku. Jeden zo spôsobov, ktorým možno dosiahnuť zdieľanie svojho obsahu je „zapožičiať“ si nápady už zdieľaného, lajkovaného či komentovaného. Taktiež nie je na zahodenie ani sledovanie obľubených videií svojho publika na youtube. Poznaj svoje publikum!

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

3. Bezcieľne píš

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

Najťažšia časť dňa každého kreatívca je ráno. Prázdna strana je náš najväčší nepriateľ a je jasné že oslabovanie motivácie a zvyšovanie pochybností hneď z rána papier nezapíše. Bezcieľne písanie vás dostane do produktívneho myslenia rýchlejšie.

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

4. Sleduj virálne videá

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

Ktorý tvorivec by nechcel aby sa jeho 2 až 3 minútové virálne video šírilo rýchlosťou svetla a zbieralo tisíce odberateľov každú hodinu? Iste že žiadny. Sledovanie virálov je úžasný spôsob, ako zistiť, čo zaujme pozornosť ľudí a prinúti ich zdieľať váš obsah v podobnom rozsahu. A preto sleduj a uč sa.

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

5. Zmeň svoju rutinu

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

Skoro každý z nás už niekde počul o rutinách významných spisovateľov. Nabokov písal na trhacie hárky, Charlotte Bronte písala v stoji, Ernest Hemingway písal v ružovom tučniakovom pyžame. Nechajme sa preto inšpirovať od majstrov a hľadajme tú najvhodnejšiu kombináciu spôsobov a manierov, ktoré nám pomôžu produkovať kvalitný a pútavý obsah.

Tip: Vstaň ak zvyčajne sedíš, tvor ešte pred prvou kávou, natoč svoj pracovný stôl do inej strany officu alebo si len nechaj pyžamo ?

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

6. Vyčisti si myseľ

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

Jedna z najlepších vecí čo pre svoju marketingovú myseľ môžeš denne urobiť je „nič“. Žiadne telefonáty, žiadne maily, žiaden marketing. Odbremeň svoju myseľ od toľkých vecí, od koľkých to len pôjde, len zavri oči a nechaj svoju myseľ blúdiť v tme. Kreativita, ktorá vytvára pútavý obsah prichádza v tichých chvíľach, keď necháš svoj mozog relaxovať. Väčšina z nás sú zbehlí v zaplnení každej minúty, a to práve preto, že nevnímame dôležitosť relaxu. Tak vyskoč zo svojej rutiny a budeš sa diviť, kam ťa to zavedie.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.