5 dôvodov prečo je online marketing efektívnejší ako tradičná printová reklama

Obsah

[vc_row type=“in_container“ full_screen_row_position=“middle“ scene_position=“center“ text_color=“dark“ text_align=“left“ overlay_strength=“0.3″ shape_divider_position=“bottom“][vc_column column_padding=“no-extra-padding“ column_padding_position=“all“ background_color_opacity=“1″ background_hover_color_opacity=“1″ column_shadow=“none“ column_border_radius=“none“ width=“1/1″ tablet_text_alignment=“default“ phone_text_alignment=“default“ column_border_width=“none“ column_border_style=“solid“][vc_column_text]

Myslíte si, že v snahe zvyšovať prosperitu vašej firmy bude aj naďalej stačiť tradičná printová reklama, a že online reklama je len strata času a peňazí? Skúste sa zamyslieť znova.

Celosvetovo až 46% spotrebiteľov pri rozhodovaní o nákupe používa sociálne médiá. Aj kvôli tomu je v dnešnej dobe pre úspešné podnikanie kľúčový práve online marketing a pri snahe o udržanie konkurencie schopnosti sa mu žiaľ nedá vyhnúť. Poďme sa preto pozrieť, na 5 základných výhod, ktoré ponúka online marketing voči tradičnej printovej reklame.

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

1. Mobilita

Dnes surfuje na internete hádam každý. Počet zariadení poskytujúcich pripojenie na internet a sociálne siete rastie obrovským tempom. Zatiaľ čo v roku 2012 bol ich počet okolo 8 miliard, dnes je prenosu internetu schopných takmer 23 miliard zariadení, čo predstavuje minimálne 3 zariadenia na každého obyvateľa Zeme. Takmer všade kam sa človek pozrie, vidí ľudí naskakujúcich do rozbehnutého vlaku zvaného internet. V dnešnej dobe už človek nemusí sedieť za počítačom a hľadať informácie, tie si ho nájdu samé, kdekoľvek sa práve nachádza. Preto v porovnaní s mobilnými zariadeniami, tlačené média môžu byť nepohodlné pre ľudí, ktorí sú neustále na cestách.

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

2. Obrovský prístup

Ľudia majú prístup k internetu takmer kdekoľvek na svete. Tým, že predávate svoje výrobky a služby online, vaša firma môže dosiahnuť celosvetové publikum. V tradičných printových reklamách, je váš dosah obmedzený len na miestne publikum. Pre porovnanie si predstavme situáciu, kde klesne predaj miestnych novín, čo spôsobí výrazný pokles počtu potencionálnych klientov, pre ktorých je vaša reklama určená. S online marketingom, ste schopní osloviť širšie publikum a tiež zaplaviť trh s cieľovými zákazníkmi.

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

3. Merateľné výsledky

Online marketing ponúka jednoducho a spoľahlivo merateľné výsledky. Existuje niekoľko rôznych typov online marketingu z čoho vyberať, takže je ľahké vybrať vhodnú variantu, ktorá bude najlepšie vyhovovať práve vašim obchodným a reklamným potrebám. Najmä optimalizácia pre vyhľadávače (SEO). Práve SEO posunie váš web na prvé pozície v internetových vyhľadávačoch a to dlhodobo. Výsledkom je viac potencionálnych klientov hľadajúcich vaše produkty alebo služby. SEO optimalizácia zabezpečuje najvyššie pozície vo vyhľadávačoch a tým zvyšuje popularitu web stránok.

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

4. Cena sa nerovná kvalite

Efektívny online marketing sa pre vás môže stať oveľa lacnejším riešením ako tradičné printové reklamy. Cena inzerátov v novinách často môže minúť celý marketingový rozpočet spoločnosti a tá do značnej miery závisí od cenovej ponuky média a  obdobia, počas ktorého sa reklama bude objavovať. Napríklad full-stránková reklama v bežnom slovenskom mesačníku vás môže vyjsť rádovo na niekoľko desiatok tisíc eur. Na druhej strane onlinové marketingové služby, ponúkané prostredníctvom profesionálnych internetových marketingových firiem sa pohybujú v cene už od niekoľko desiatok eur mesačne a majú potenciál osloviť neobmedzený počet spotrebiteľov.

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

5. Cieľová skupina

Tradičné printové média nikdy nedokážu spoľahlivo osloviť želanú cieľovú skupinu. Predstavme si napríklad hromadnú korešpondenciu. Ak sa zaoberáte predajom trávnika a vaše inzertné oddelenie spoločnosti rozdistribuje 10.000 letákov, dá sa očakávať že kvôli úzkej cieľovej skupine zhruba 9000 týchto letákov skončí aj tak v koši. No predstavme si situáciu, kde môžeme osloviť len takých zákazníkov, ktorý práve v tomto momente majú záujem o nový trávnik. Online marketing je oveľa efektívnejší, keďže ponúka schopnosť zacieliť na konkrétnu cieľovú skupinu. Zamerajme sa teda na ľudí, ktorí hľadajú predajcov nového trávnika. Internetová marketingová firma umiestni vaše reklamy strategicky na stránkach, ktoré sa konkrétnou tématikou zaoberajú. Ďalšou možnosťou je, ak zákazník zadá frázu “lacný trávnik”, vyhľadávač mu automaticky ponúkne práve reklamu vašej spoločnosti.

[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“20″][vc_column_text]

Technologický pokrok v spolupráci s rozmachom internetu ponúkajú podnikateľom obrovské príležitosti na poli online marketingu, ktoré na svoje ovocie nenechajú dlho čakať. Preto neváhajte a poraďte sa s našimi odborníkmi na online marketing pre riešenie vhodné práve pre vás.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.