Pred necelým týždňom nám prišiel veľmi pozitívny e-mail od Google s textom: „Blahoželáme – získali ste status prémiového partnera“. Pre každú agentúru a obzvlášť PPC špecialistu je to veľký úspech, keďže tento status môžu získať len 3 % klientov v rámci jednej krajiny. Nejde však len o akýsi status. Byť prémiovým partnerom Google nám prináša mnoho výhod, ktoré vieme využiť aj v rámci spolupráce s našimi súčasnými a potenciálnymi klientmi. O aké výhody ide?

Ako sa stať partnerom Google?

Pokiaľ sa chcete stať partnerom Google, musíte splniť všetky vopred určené požiadavky a podmienky. Po ich splnení sa môžete zaradiť do dvoch hlavných kategórií, a to Byť partnerom GoogleByť prémiovým partnerom Google. Rozdiel medzi týmito dvomi statusmi je najmä v požiadavkách, ale zároveň aj vo výhodách, ktoré agentúra získa. Požiadavky sa radia do troch hlavných kategórií, a to požiadavky na výkonnosť, výdavky a certifikáciu.

Firmy, ktoré sa chcú stať prémiovými partnermi, musia spĺňať požiadavky na partnera a patriť medzi najlepšie 3 % zúčastnených firiem v rámci danej krajiny (určujú sa ročne).*

Faktory, na základe ktorých sa určujú tieto najvýkonnejšie 3 %, okrem iného zahŕňajú:

  • Rast existujúcich klientov: ide o schopnosť partnerov prispievať k rastu existujúcich klientov. Meria sa na základe medziročného nárastu výdavkov na reklamy a výšky výdavkov na reklamy existujúcich klientov služby Google Ads.
  • Rast nových klientov: ide o schopnosť partnerov získavať nových klientov. Meria sa na základe medziročného nárastu výdavkov na reklamy a výšky výdavkov na reklamy existujúcich nových klientov služby Google Ads.
  • Udržanie klientov: ide o preukázanú schopnosť udržať si obchodné transakcie s klientmi. Meria sa na základe percenta klientov s aktívnymi výdavkami v službe Google Ads, ktorých partner spravuje a ktorých si medziročne udržal.
  • Diverzifikácia služieb: ide o preukázané investície do reklamného mixu nad rámec vyhľadávania. Merajú sa na základe percenta výdavkov nad rámec Vyhľadávania na YouTube, v službe Display & Video 360, Obsahovej sieti, aplikáciách a Nákupoch v jednotlivých kalendárnych rokoch.
  • Ročné výdavky na reklamu: ide o investície do služby Google Ads alebo súpravy služieb Google Marketing Platform. Merajú sa na základe výdavkov na všetky spravované účty v jednotlivých kalendárnych rokoch.

* Hodnotenie oprávnenosti na získanie statusu prémiového partnera závisí od výkonnosti iných firiem v danej krajine. Hodnotenie je približné, môže sa líšiť v závislosti od krajiny a vykonáva sa každý rok. Status prémiového partnera nemusí byť k dispozícii vo všetkých krajinách.

Výhody prémiového partnera Google

Je čas na oslavu, pretože získať status Prémiového partnera Google môžu získať len 3 % klientov v danej krajine. Vďaka tomu sme sa ako agentúra zaradili medzi 16 najlepších agentúr na Slovensku. Vďaka tomu môžeme využívať viacero prémiových a exkluzívnych výhod od Google, ktoré pomôžu nám a našim klientom v dosahovaní úspechu. Zapojením sa do programu Google Partners sme získali prístup k viacerým školeniam, podpore a zdrojom, ktoré našim klientom pomôžu dosiahnuť úspech a našej firme pomôže rásť a odlíšiť sa od tých ostatných v odvetví. Zároveň však môžeme využívať tieto výhody:

  • Prispôsobené odporúčania v účte – dostávajte prispôsobené tipy na zlepšenie kampaní Google Ads svojich klientov.
  • Výročný report z odvetvia – objavte štatistiky, analýzy a prehľady trendov v odvetví od Googlu, ktoré vám pomôžu pri obchodných rozhodnutiach a príprave stratégie kampaní klientov.
  • Podujatia s vedúcimi pracovníkmi (iba na pozvánku)– zúčastňujte sa na podujatiach pre prémiových partnerov vrátane stretnutí s vedúcimi pracovníkmi pri okrúhlom stole a majte prístup k prispôsobenému obchodnému koučovaniu a inšpiratívnym myšlienkam.
  • Promo ponuky – posilnite rozpočty svojich klientov kreditom Google Ads vo výške 500 USD (alebo ekvivalentom v miestnej mene), keď minú 500 USD na svoju prvú kampaň Google Ads.
  • Google Partners Rewards – zbierajte body, ktoré môžete po dosiahnutí štvrťročných cieľov vymeniť za zaujímavé ceny, a zároveň tým podporujte úspechy svojej firmy a klientov.

Harton marketing agency – prémiový partner Google

Po získaní statusu Prémiového partnera Google na rok 2024 vieme využiť množstvo výhod, ktoré dokážu pomôcť pri dosahovaní úspechu aj našich klientov. Pokiaľ máte záujem o naše marketingové služby, prípadne len výkonnostný marketing, neváhajte nás kontaktovať.

Zdroj: https://support.google.com/google-ads/answer/9702452

https://support.google.com/google-ads/answer/9029198?sjid=542495996511306013-EU