Až 79 % ľudí, ktorí premýšľajú o kúpe nového auta, používa na vyhľadávanie informácií v priemere až 6 online informačných zdrojov. To pre marketérov znamená len jedno. Optimalizovať údaje, nájsť informácie o zákazníkoch a prispôsobiť im reklamu tak, aby nakúpili práve u vášho klienta. Aj Google v tom vidí veľký potenciál, a preto sa snaží meniť a vytvárať nový formát reklám, vďaka ktorým môžu inzerenti propagovať vozidlá priamo na Google.

Nastavte nové reklamy na vozidlá v Google Ads

V minulom roku boli spustené nové reklamy na vozidlá priamo v Google. Od septembra sa však reklamy na vozidlá menia na Performance Max. Pokiaľ ste teda mali vytvorenú inteligentnú kampaň v Nákupoch, práve v tomto čase môžete zaznamenať zmenu. Vaše reklamy budú totižto automaticky inovované na maximálny výkon. To znamená, že vďaka Performance Max kampani môžete osloviť naraz viacero ľudí na viacerých miestach, a to priamo na YouTube, v Obsahovej sieti, v Gmaili a na sieti Objaviť.

perfomance max
Zdroj: https://support.google.com/google-ads/answer/13837303

Od septembra tak nebudete môcť vytvoriť ďalšie kampane prostredníctvom inteligentných nákupných kampaní. Vaša štruktúra kampane, signály publika, informačné kanály vozidiel a ostatné podklady budú prevedené do nového typu kampani, a to Performance Max. Vďaka tomu sa však zachová vaša konzistentná výkonnosť.

Pre inzerentov, ktorí ešte nepoužívajú reklamy na vozidlá, bude Performance Max s informačnými kanálmi vozidiel k dispozícii v otvorenej beta verzii v USA a Kanade a v uzavretej beta verzii v Austrálii.

Získajte viac konverzií vďaka Performance Max kampani

Mnoho marketérov a PPC špecialistov stále neprišlo na chuť novému typu kampane – Performance Max. Avšak práve táto inovácia môže inzerentom priniesť mnoho výhod:

  • Získajte viac zákazníkov a kontaktov: Vďaka kampani Performance Max môžete získať viac zákazníkov a kontaktov za lepšiu cenu. V rámci tejto kampani viete využiť signály publika, ktoré pomôžu umelej inteligencii Google pochopiť, ktoré publiká sú pre vás najcennejšie. Viete ich tiež optimalizovať s cieľom nájsť nových potenciálnych zákazníkov pomocou cieľa Akvizícia nového zákazníka.
  • Získaj viac konverzií: Umelá inteligencia Google vám pomôže osloviť všetkých zákazníkov naprieč viacerými kanálmi, vďaka čomu viete dosiahnuť viac celkových konverzií pre vaše kampane.
  • Získajte viac informácií vďaka novým štatistikám: Vďaka novým štatistikám v Insights pre Performance Max môžete získať nové informácie, ktoré vám môžu pomôcť pri formovaní vašej obchodnej a marketingovej stratégie. Tieto štatistiky vám dajú informácie o aktuálnych trendoch vyhľadávania, ktoré súvisia s vašou firmou.

Odomknite nové kanály Google Ads

Nové kampane Performance Max v Google Ads sú pre inzerentov v automobilovom priemysle výhodné z viacerých dôvodov. Vďaka týmto kampaniam viete získať nových a kvalifikovaných zákazníkov, viac konverzií a tým predať viac vozidiel. Pomocou karty Odporúčania navyše viete jednoduchšie podniknúť kroky na zlepšenie výsledkov.

Zdroj článku: https://support.google.com/google-ads/answer/13837303