Správa sociálnych sietí

4 dôvody, prečo je dôležité tvoriť interaktívny marketing

Napísal(a) 18. decembra 2018

Na začiatku boli sociálne siete využívane ako médium na udržiavanie kontaktu s priateľmi. Dnes sú neodmysliteľnou súčasťou marketingového sveta. Postupne sa vyvíjajú a ich blízkou budúcnosťou je interaktívny marketing.

Sociálne siete sú viac o interakcii s ostatnými ľuďmi ako len o zdieľaní obsahu. Práve preto ich voláme „sociálne“.

Základným kameňom interaktívneho marketingu na sociálnych sieťach je feedback, teda spätná väzba. Prinášame vám dôvody prečo zapojiť interaktívny marketing do vašej marketingovej stratégie.

Jednoduché vysielanie obsahu vedie k návštevnosti s nízkym dosahom

Prečo? Organický dosah upadol, preto nám rôzne sociálne platformy ponúkajú možnosť „boostovania“ príspevkov. Čo znamená, že sa reklama dostane ľahšie k relevantnému publiku. Pokiaľ oslovíte relevantné publikum získate interakciu. Ľudia dostanú obsah, ktorý je pre nich zaujímavý, a preto naň prirodzene reagujú.

Ľudia očakávajú, že firmy budú reagovať na sociálnych médiách

Sociálne siete sa pre zákazníkov stali zákazníckou podporou. Podľa výskumov až 63% ľudí využíva facebook a twitter ako zákaznícku podporu.

0_9Ts8VzNKO6ydHbfj 4 dôvody, prečo je dôležité tvoriť interaktívny marketingSnažte sa svojim zákazníkom odpovedať v čo najkratšom čase a udržujte s nimi interakciu. Až 71% užívateľov očakáva odpoveď do jednej hodiny.

Interaktívna súčasť marketingu na sociálnych sieťach zvyšuje lojalitu a „word-of-mouth“

Ľudia majú radi, ak si s nimi značka vytvára pozitívne vzťahy. Automaticky sú voči vašej značke lojálni a šíria o vás pozitívne word-of-mouth. Komunikujte s vašimi zákazníkmi prostredníctvom komentárov. Zapojíte ich tým do prirodzenej komunikácie a dosiahnete interakciu.

1_WJMf5iJDcuhLDqoPBu75bg 4 dôvody, prečo je dôležité tvoriť interaktívny marketing

1_sNkgp__LHTWZWE4SEHdJIw 4 dôvody, prečo je dôležité tvoriť interaktívny marketing

Mnoho konverzácii značka vs. zákazník sa stali virálnymi. Ďalšie zdieľanie tohto „rozhovoru“ vytvára „word-of-mouth“.

Môžete sa učiť priamo od zákazníkov

Ako získate správnu odpoveď? Odpovedajte na otázku nesprávne. Týmto spôsobom získate extrémne rýchlu interakciu a zapojenie sa mnohých ľudí. Dajte im príležitosť vyjadriť svoj názor na váš produkt alebo službu. Ich tipom a postrehom prikladajte dôležitosť a poučte sa.

Rôzne možnosti sociálnych sietí nám poskytujú priestor pre skvelé marketingové stratégie. Vytvárajte stratégiu plnú interaktívnych možností a budujte tým povedomie o vašej značke a vzťahy s vašimi zákazníkmi.

 

4 dôvody, prečo je dôležité tvoriť interaktívny marketing
Páčil sa vám článok?

About Patrícia Sýkorová