4 tipy, ako vybudovať dôveru zákazníka k značke

Obsah

Perfektne vybudovaná dôvera medzi značkou a zákazníkmi je jedným z hlavných pilierov úspešnosti firmy. Takýto vzťah je rovnako dôležitý ako všetky medziľudské. Ak vám budú zákazníci dôverovať, je takmer isté, že po vašom produkte alebo službe siahnuť opäť a bez zaváhania. Myslite na to, že dôvera z vás v tomto prípade spraví lovebrand.

„Lovebrandom“ sa stávate ak vás zákazníci začnú preferovať pred ostatnými konkurenčnými značkami. Jednoducho povedané, obľúbia si vás.

Príbeh, príbeh, príbeh

Základom pri tvorení novej značky je vytvoriť príbeh. Ľudia majú radi príbehy, pretože presne tie sú základným kameňom všetkých vzťahov. Nemáte svoj príbeh? Je na čase ho vytvoriť. Zistite čo vás charakterizuje, čo chcete ľuďom ponúknuť a pridajte jednoducho viac. Nepredávajte len ponožky, dajte ľuďom pocit, že ich kúpu pomôžu niekomu inému.

 

Ukážte ľudí, ktorí stoja za dokonalým fungovaním firmy

Predstavte svoj tím. Ľudí zaujíma, kto stojí za značkou, aký príbeh jednotlivci majú, aj to akú úlohu plnia na pozadí. Ako na to? Využite sociálne siete alebo dajte svojim zamestnancom priestor na vašej webovej stránke. Fotografia a stručný popis dokážu veľa. Vaši zákazníci si vašu značku spoja s tvárami a to v nich zaručene zanechá pocit dôvery.

 

Tvorte viac autentických fotografií a obsahu

Vyhnite sa strojeným fotografiám z fotobanky. Namiesto toho radšej vytvorte pár autentických záberov, ktoré vzbudia v zákazníkovi viac dôvery. Autentický záber je častokrát obľúbenejší ako dokonalé fotky plné naučených úsmevom zo Shutterstocku! Autentické fotografie vám zvýšia kredit. Vyskúšajte napríklad repost fotky, na ktorej ste označený. Je to príjemná recenzia a autentický obsah zároveň. V prípade obsahu si tiež zachovajte svoju autentickosť, vytvorte si svoj rukopis a ujasnite si, čo chcete svojim zákazníkom vašim obsahu ponúknuť. Zábavu či zaujímavé informácie? Vyberte si, to čo vás charakterizuje.

Pravidelne zdokonaľujte svoj zákaznícky servis

Zákaznícky servis patrí jednoznačne medzi hlavné piliere, na ktorých dokážete vybudovať naozaj dobré vzťahy so zákazníkom. Tí očakávajú, že na druhej strane chatu či telefónu je niekto, kto im poradí s výberom alebo pomôže vyriešiť problém s úsmevom na tvári. Zdokonaľujte sa v komunikácii so zákazníkom, poraďte mu, pomôžte vyriešiť problém alebo ho nasmerujte. Ak bude mať dobrú skúsenosť, je pravdepodobné, že sa vráti a nakúpi u vás opäť.

 

 

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.