6 rozšírení v Google Ads, ktoré vám pomôžu zvýšiť mieru prekliku

Obsah

Chcete začať s reklamou v Google Ads? Okrem klasického nastavenia reklamy môžete využiť mnoho rozšírení priamo v Google alebo v Google Ads, ktoré slúžia nielen na maximalizáciu reklamného priestoru, ale aj na zvýšenie miery prekliknutia. Využite týchto 6 rozšírení aj vy a sledujte, o koľko percent sa vaša miera prekliknutia zvýšila.

Rozšírenia v Google Ads

Rozšírenia alebo podklady v Google Ads vám umožňujú poskytnúť viac informácií o vašich produktoch alebo službách a presvedčiť zákazníka, aby otvoril práve váš web alebo navštívil vašu prevádzku. Síce počet znakov v reklamách je limitovaný, avšak práve rozšírenia vám umožňujú prezradiť viac, upútať zákazníka a zvýšiť tak mieru prekliku. V súčasnosti máte na výber vyše 10 podkladov, ktoré môžete nastaviť pre celý účet alebo konkrétnu kampaň. Toto je 6 z nich, ktoré sú vhodné pre každý segment.

Volanie

Do svojich reklám môžete pridať priamo telefónne číslo alebo tlačidlo volania, a to pomocou rozšírenia o telefonické funkcie v Google Ads. Môžete si tiež nastaviť otváracie hodiny, aby sa vám telefónne číslo zobrazovalo len vtedy, kedy môžete prijímať hovory. Výhodou je tiež to, že sa telefónne číslo ukáže priamo v textových reklamách, a preto, ak váš zákazník vyhľadáva niečo cez mobilné zariadenie, jednoducho na to tlačidlo môže len kliknúť. Google toto nastavenie alebo rozšírenie môže automaticky nastaviť, ak máte na svojom webe uvedené telefónne číslo a jeden z vašich obchodných cieľov zahŕňa aj hovory. Nastaviť si rozšírenie o volanie môže ktokoľvek, avšak predovšetkým sa to odporúča zákazníkom, ktorí ponúkajú rôzne služby.

Odkazy na podstránku

Odkazy na podstránku umožňujú nakupujúcim dostať sa priamo na určité podstránky. Práve tieto podstránky viete rozšíriť o krátky popis a prelink na stránku. Výhodou je to, že takýmto spôsobom môžete nastaviť napríklad cenovú ponuku, kontakt, objednávkový formulár, ale aj iné podstránky, ktoré by mohli byť atraktívne pre vašich zákazníkov. Na počítači môžete nastaviť takýmto spôsobom 6 podstránok, na mobilnom zariadení maximálne 8. Odporúčame v popise využiť atraktívny text s CTA prvkom, ktorý presvedčí zákazníkov, aby na podstránku klikli.

Poloha – adresa miesta

V Google Ads tiež nájdete rozšírenie, vďaka ktorému sa vo vašej reklame zobrazí konkrétna poloha vášho obchodu, prevádzky alebo zariadenia. Zobraziť môžete buď mapu, konkrétnu polohu vašej prevádzky alebo vzdialenosť od miesta. Kupujúci môžu kliknúť na odkaz a prejsť na stránku podrobností s ďalšími informáciami o vašej firme, ako je poloha, telefónne číslo, otváracie hodiny, fotografie a trasa.

Štruktúrovaný úryvok

Vďaka rozšíreniu, ako je štruktúrovaný úryvok môžete zvýrazniť svoje produkty a služby. V tomto rozšírení si môžete nastaviť typ hlavičky, a teda či ide o: Destinácie, Kurzy, Modely, Odporúčané hotely, Poistenie, Relácie, Služby, Štvrte, Štýly, Typy, Vybavenie, Vzdelávacie programy alebo Značky. Napríklad v službách môžete využiť – Pneuservis, Výmenu oleja a batérie, Uskladnenie pneumatík a podobne. V tomto rozšírení môžete nastaviť až 2 rôzne zoznamy naraz.

Popis

Doplniť text reklamy môžete aj o Popis. Rovnako sa aj tento Popis nastavuje v pokladoch Google Ads. Toto rozšírenie sa zobrazí v hornej alebo dolnej časti výsledkov vyhľadávania Google. Ide skôr o prvky alebo text, ktorý by mohol vašich zákazníkov zaujať. Napríklad Vrátanie zdarma, Doprava zdarma a podobne.

Cena

Zobrazte svoje obchodné ponuky pomocou rozšírenia o ceny. Pomocou tohto rozšírenia môžete predviesť až 8 rôznych cenových ponúk a ich proces. Z rozšírenia môžu kupujúci okamžite prejsť na webové stránky, ktoré ich na vašom webe zaujímajú.

Ďalšie podklady v Google Ads

Okrem vyššie spomenutých rozšírení, môžete do svojej reklamy pridať aj rôzne iné podklady, a to názov firmy, logo spoločnosti, formulár pre potenciálneho zákazníka, obrázky, aplikáciu či promo kód a podobne. Okrem textovej reklamy vo vyhľadávaní, sa tieto podklady zobrazujú v obsahovej reklame, vo videoreklame a v maximálne výkonnej kampani. Určite odporúčame tiež využiť hodnotenie predajcu alebo recenzie priamo v Google. Rozšírenie hodnotenia predajcu zahŕňa hodnotenie z 5 hviezdičiek, počet hodnotení a kvalifikátor, ktorý zdôrazňuje, na čo je hodnotenie určené (ak je k dispozícii). Recenzie môžu pochádzať zo zákazníckych recenzií Google alebo z iných webových stránok s recenziami tretích strán. Práve na základe tohto hodnotenia sa zákazníci môžu rozhodnúť pre váš e-shop alebo priamo pre službu, ktorú ponúkate. Využite tieto podklady v Google Ads aj vy a odlíšte sa od svojej konkurencie.

Viac informácií o podkladoch sa dozviete v Google Ads Pomocníku.

Miriama Fornadeľová
Miriama Fornadeľová
Copywriter & PPC specialist

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.