Informácie o cene, vrátení tovaru a dodaní už aj vo vyhľadávaní Google

Obsah

Mnoho ľudí pri nakupovaní najviac ovplyvní cena produktov, ale aj doba doručenia či spôsob vrátenia nevyhovujúceho tovaru. Práve tieto informácie sa budú zobrazovať už aj vo výsledkoch vyhľadávania Google pri produktoch.

Google rozširuje zobrazovanie informácií vo Vyhľadávaní o dodaní a vrátení tovaru

Do platených textových výsledkov vyhľadávaniach Google je možné pridať viacero rozšírení, ktoré môžu zvýšiť výkonnosť vašich výrobkov, teda aj ich predajnosť. Do podkladov je v súčasnosti možné pridať názov firmy, logo spoločnosti, ale aj odkazy na podstránku, popisy, volanie, dynamický obrázok, oblasť a adresu affiliate partnera. Najmä e-shopy však ocenia možnosť pridať promo (napríklad zľavový kód) či cenu produktov.

Veľkou výhodou však je, že cenu produktov, informácie o dodaní tovaru či vrátení zakúpených produktov bude možné pridať a následne zobrazovať aj v organických výsledkoch vyhľadávania. V súčasnosti sa práve tieto nové podklady testujú v USA, avšak čoskoro ich bude možné využívať vo viacerých krajinách.

google nakupy

Informácie o dodaní a vrátení tovaru vo vyhľadávaní Google

Dôvodom pridania týchto nových podkladov do výsledkov vyhľadávania je najmä to, že ľudia pri nakupovaní chcú poznať celkovú cenu za produkty, ktoré nakupujú, vrátane ceny za dopravu. Dôležitými faktormi sú aj rýchlosť dodania či cena a politika vrátenia tovaru. Spotrebitelia často nedokončia svoj nákup z dôvodu, že cena za dopravu je príliš vysoká alebo rýchlosť dodania tovaru nie je dostatočná. Vďaka tomu sa tak každý spotrebiteľ bude môcť hneď rozhodnúť, či tento alebo iný e-shop vôbec otvorí.

Ako nastaviť informácie o dodaní a vrátení tovaru v Google?

Keď do svojich stránok produktov pridáte štruktúrované údaje, výsledky vyhľadávania Google budú môcť zobrazovať informácie o produkte lepším spôsobom. Používatelia tak môžu priamo vo výsledkoch vyhľadávania vidieť cenu, dostupnosť, hodnotenia recenzií a informácie o dodaní tovaru. Tieto informácie jednoducho nastavíte v službe Merchant Center, odkiaľ Google čerpá všetky informácie. Následne však pomocou služby Search Console môžete tieto informácie sledovať a upravovať ich. Rovnako tak vďaka tomu rýchlo zistíte, pokiaľ informácie budú chýbať. Ak vaše produkty nemajú informácie o dodaní a vrátení tovaru alebo ich majú uvedené nesprávne, dostanete upozornenie v prehľade výpisov obchodníka a prostredníctvom e-mailových upozornení.

google merchant center

Tieto doplňujúce informácie by tiež mali pomôcť pri oprave a monitorovaní výkonnosti vo Vyhľadávaní Google.

Zdroj informácií: TU

Miriama Fornadeľová
Miriama Fornadeľová
Copywriter & PPC specialist

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.