Super Bowl je finále americkej futbaloven ligy NFL, ktorá sa tradične koná v nedeľu a počas neho sú vysielané reklamy špeciálne natočené za účelom odvisielania v priebehu tejto udalosti. Super Bowl je okrem športu taktiež prehliadkou showbusinessu a komercie. Táto udalosť má miliónovú sledovanosť. Práve tento fakt vedie inzerentov reklám k ich zverejneniu počas udalosti, zvyšujú si tak povedomie u potencionálnych zákaznikov. Veľa ľudí sleduje finále amerického futbalu práve kvôli reklamám. Pozrite si top 3, ktoré sa umiestnili v rebríčku reklám.
Jeep: Groundhog Day
Keď sa starší Phil z filmu „Groundhog Day“ opäť prebudí na prekliatu pieseň Sonnyho a Cher, ktorá ho prenasleduje takmer každé ráno, obáva sa toho najhoršieho – že sa vrátil do svojej nekonečnej, časovej slučky spred dvoch desaťročí. Keď vyšiel von, rýchlo prekonal neslávne známeho Neda …Ale niečo bolo predsalen iné, upútal ho odparkovaný Jeep Gladiator z roku 2020 na okraji cesty a poznamenal ,,to je iné” Unesie svišťa a tiež auto pripravené na natáčanie, teší sa na nekonečnú slučku zábavy naplnenej novým Jeepom. Spoločnosť Moore Motor Sales poskytla Jeep bez toho, aby vedela, že to bude v reklame Super Bowl, a že na sociálnych sieťach bude viac ako 100 miliónov zobrazení.
Podľa hovorcu obchodného zástupcu bola celá vec tajná. FCA kontaktovala obchodné zastúpenie a požiadala o použitie Gladiátora, ale nepovedala, na čo bude použitý. Pracovníci spoločnosti Moore Motor Sales nezistili veľké tajomstvo, kým nevideli Jeep na Super Bowle. Teraz je slávny Jeep späť na predajnom mieste v Moore Motor Sales a čaká na nového majiteľa.
Facebook: Ready to Rock?
Existuje mnoho spôsobov, ako to roztočiť. Či už hádzanie žabiek ploskáčikmi, pridávanie kociek ľadu do osviežujúcich koktailov alebo šplhanie na rozpadajúce sa útesy. Všetci títo ľudia majú jedno spoločné. Chcú sa zviditeľniť na Facebooku. Zdá sa, že si Facebook vybral dobrý spôsob, ako sa dostať na tohtoročný Super Bowl. Gigant sociálnych médií sa obrátil na komika Chrisa Rocka a herca Sylvestra Stallona s reklamou, ktorá je súčasťou kampane „More together“ na podporu skupín na Facebooku. Cieľom celého spotu je odovzdať myšlienku, že nech už ste kdekoľvek, Facebook je tu pre vás.
GMC: Quiet Revolution
Spoločnosť GMC signalizovala svoje plány vo vysoko konkurenčnom prémiovom priestore elektrických vozidiel. Značka prináša späť ikonický Hummer v elektrickej forme, podporovaný reklamou Super Bowl s hviezdou americkej NBA LeBronom Jamesom. Skutočnosť je taká, že vozidlo je úplne odlišné od všetkého, čo HUMMER predtým urobil. Keďže plne elektrické vozidlo je pri prevádzke takmer úplne tiché, nakrútiť reklamu bez zvuku, znie ako naozaj skvelý nápad, čo poviete?