TOP 5 kníh o marketingu, ktoré musíš prečítať!

Obsah

Dali ste si po novom roku predsavzatie, že v roku 2019 prečítate určitý počet kníh, no nevyšlo? Chceli ste sa čo-to doučiť z oblasti marketingu, no nemali ste na to čas? Zabite dve muchy jednou ranou! Toto je zoznam TOP 5 bestsellerov z oblasti marketingu, ktoré by ste mali mať prečítané do konca tohto roka!

Blue Ocean Shift

Tento bestseller predstavuje vašu mapu k tomu, aby ste vytvorili inteligentný, systematický plán, ktorý pomôže každej organizácii prejsť od konkurencie na existujúcich trhoch k vytvoreniu nových trhov. Táto kniha každému malému či veľkému podnikateľovi ukáže, ako sa môžete v rámci trhu môžete presúvať z metaforického červeného do modrého oceánu a naopak pomocou 5 jednoduchých krokov.

 kniha o marketingu blue ocean shift

Building a Story Brand

Čo nás Donald Miller, najpredávanejší autor časopisu New York Times, v „knihe, ktorá robí marketing ľahkým“ naučí? Prostredníctvom 7 univerzálnych bodov prezradí skutočný dôvod, prečo zákazníci nakupujú. Zároveň zjednodušuje poslanie značky tak, aby ju ľudia pochopili. A napokon, poukazuje na to, ako vytvoriť najúčinnejšie články pre webové stránky, brožúry a sociálne médiá.

 kniha o marketingu building a story brand

Crushing It

Autor štyroch bestsellerov New York Times Gary Vaynerchuk ponúka skúsenosti desiatok vplyvných influencerov a podnikateľov. V čom sú ale ich príbehy výnimočné? Odmietli slepo nasledovať overené cesty budovania brandu v prospech nasledovania svojich snov a budovania prosperujúcich firiemoriginálnych značiek.

 kniha o marketingu crushing it

Everybody Writes

Ako píše táto múdra kniha, ak máte webovú stránku, ste vydavateľmi. Ak ste aktívni na sociálnych sieťach, plávate vo vodách marketingu. Všetci sa spoliehame na vlastné slová. Všetci vysielame naše marketingové správy. Koniec koncov, všetci sme spisovatelia. Everybody Writes je návodom na prilákanie a udržanie zákazníkov pomocou hviezdnej online komunikácie.

kniha o marketingu everybody writes

Hooked

Ako je možné, že firmy vyrábajú veci, ktorým nedokážeme odolať? Prečo niektoré produkty kupujeme a iné nestoja za naše povšimnutie? Hooked je návodom, ako v 4 jednoduchých krokoch znova a znova prilákať používateľov ku kúpe a používaní nášho produktu bez závislosti na nákladnej reklame alebo agresívnom zasielaní správ.

Tento zoznam určite nie je definitívny a na trhu je nespočetne veľa kníh dotýkajúcich sa rôznych oblastí marketingu. Prečítali ste už niektorú z nich? Ak nie, skúste si vybrať niektorú z tohto zoznamu a dajte si predsavzatie, že ju prečítate do začiatku roka 2020!

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.