Rozšírte svoje Performance MAX kampane o témy

Obsah

Výhodou výkonnostných kampaní Performance MAX je možnosť cielenia na široké publikum. Okrem remarketingovej značky môžete práve do tejto kampane pridať publikum na základe záujmov, nákupných úmyslov, ale aj kľúčových slov. Tentokrát môžete svoje Performance Max kampane inovovať o témy.

Inovujte svoje Performance Max kampane o témy

Nová beta verzia Maximálne výkonných kampaní vám ponúka nové spôsoby, ako môžete cieliť na svoje publikum a zdieľať svoje odborné znalosti s umelou inteligenciou Google. Cielením podľa tém môžete rozšíriť svoj dosah na všetky kanály a tým získať viac konverzií. V súčasnosti môžete pridať až 25 tém do svojich Performance Max kampaní.

Ako pridať nové témy do Performance Max kampaní?

V každej skupine podkladov v kampaniach s Maximálnou výkonnosťou môžete pridať signál publika. V tomto signáli publika si môžete vybrať konkrétne publikum, na ktoré chcete cieliť. Doteraz bolo možné cieliť na ľudí:

  • Vlastné údaje: Ľudia, ktorí v minulosti interagovali s vašou firmou.
  • Záujmy a podrobné demografické údaje: Ľudia na základe ich záujmov, životných udalostí alebo podrobných demografických údajov.
  • Vlastné hľadané výrazy: Vlastný segment, do ktorého môžete pridať ľubovoľné kľúčové slová, cieliť na ľudí, ktorí prehliadajú určité typy webov alebo aplikácií, prípadne cieliť na ľudí podľa určitých záujmov a nákupných úmyslov.
  • Demografické údaje – Ľudia podľa pohlavia, veku, rodičovského stavu, príjmu domácnosti.

V súčasnosti však môžete v beta verzii Performance Max pridať aj 25 tém vyhľadávania – Aké slová alebo frázy ľudia používajú pri vyhľadávaní vašich výrobkov alebo služieb.

Témy vyhľadávania v Performance Max

Čo tie témy vyhľadávania sú? Témy vyhľadávania využívajú údaje z vyhľadávania Googlu na objavovanie zákazníkov, ktorí s väčšou pravdepodobnosťou konvertujú. Používajú sa spolu s informáciami o vašej firme a cieľmi na dosiahnutie lepších výsledkov. Vaše témy môžu ovplyvniť, komu sa vaše reklamy zobrazia v rôznych kanáloch.*

Ako fungujú témy v Performance Max kampani?

Témy vyhľadávania majú rovnakú prioritu ako kľúčové slová s frázovou a voľnou zhodou. Kľúčové slová s presnou zhodou, ktoré sú identické s vyhľadávacími dopytmi, však budú mať naďalej prednosť pred témami vyhľadávania a inými kľúčovými slovami.

Poznámka – Témy vyhľadávania sa budú v priebehu roka 2023 postupne sprístupňovať oprávneným inzerentom s maximálne výkonnými kampaňami. Ak chcete byť pridaný/-á do beta verzie, kontaktujte zástupcu Googlu.

*Zdroj: Google Ads

Miriama Fornadeľová
Miriama Fornadeľová
Copywriter & PPC specialist

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.

Cenová ponuka

Zavolajte, pošlite e-mail alebo vyplňte nasledujúci formulár a budeme vám odpovedať do 24 hodín.